-->

Σελίδες

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Ο Μούτας και ο Djibril 13 προτείνουν.....

Καλημέρα και από εμένα, χθες δεν πήγαμε καλά αλλά τι να πεις, 4 έβαλαν οι Αργεντίνοι και ο Μέσι έσπαγε τα δοκάρια.Πάμε στα σημερινά. Το παιχνίδι της Γερμανίας το θεωρώ δύσκολο για πρόβλεψη οπότε θα προτιμήσω το over (2.00 απόδοση).
Επίσης το παιχνίδι Αγγλία- Αλγερία στο 1,25 δεν μου λέει κάτι οπότε θα ποντάρω στον Ρούνεϊ τα λεφτά μου να σκοράρει(1,80 απόδοση) κατά τη διάρκεια του αγώνα (με την Αλγερία παίζουν άλλωστε).
Τέλος θα τολμήσω να προτείνω Χ ημίχρονο στο παιχνίδι Σλοβενία - Η.Π.Α, θεωρώ θα παίξουν κλειστά και οι δύο στο πρώτο μέρος και στο δεύτερο θα ανοιχτουν για να βάλουν κάποιο γκολ.

Γερμανία - Σερβία= over 2,5 (2.00)
Rooney να σκοράρει οποιαδήποτε στιγμή (1,8)
Σλοβενία - Η.Π.Α = Χ ημίχρονο (1,95)

Με εκτίμηση
Μούτας


Καλημέρα και από εμένα, σήμερα δε ξέρω γιατί αλλά δε βλέπω τους Γερμανούς να κερδίζουν τους Σέρβους, θεωρώ το ματσάκι πολύ Χ και αυτο θα προτείνω. Επίσης 1 ημίχρονο 1 τελικό τους Άγγλούς καθώς ο άσσος αποτέλεσμα δε με ικανοποιεί στο 1,25 καθόλου. Τέλος θα τολμήσω να ρισκάρω στο παιχνίδι Σλοβενία - Η.Π.Α στο Χ τελικό ή και Χ ημίχρονο/Χ τελικό που έχει ακόμα καλύτερη απόδοση.
Αυτά και από εμένα παίδες, αντε να δούμε....

Γερμανία- Σερβία= Χ (3,75)
Αγγλία- Αλγερία= 1ημίχρονό/ 1 τελικό (1,8)
Σλοβενί - Η.Π.Α = Χ τελικό (3,25) ή Χ ημίχρονο/ Χ τελικό (4,00)

Με εκτίμηση
Djibril 13

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μουτα ελπίζω να κανεις το 2/3 να παρουμε τα λεφτα μας πίσω....
Acharnai 13

 

About

Site Info

επικοινωνία

under construction

τα πάντα όλα! Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template

Vector